HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Conference papers

Intervenir en contexte « monolingue » ? L’inscription paradoxale du dispositif Diwan en Bretagne

Frédéric Tupin 1 Maryvette Balcou-Debussche 1
1 ICARE - Institut Coopératif Austral de Recherche en Éducation
LCF - Laboratoire de recherches sur les espaces créoles et francophones
Résumé : no abstract
Document type :
Conference papers
Complete list of metadata

https://hal.univ-reunion.fr/hal-01229302
Contributor : Réunion Univ Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Monday, November 16, 2015 - 2:30:36 PM
Last modification on : Tuesday, October 19, 2021 - 5:56:31 PM

Identifiers

  • HAL Id : hal-01229302, version 1

Collections

Citation

Frédéric Tupin, Maryvette Balcou-Debussche. Intervenir en contexte « monolingue » ? L’inscription paradoxale du dispositif Diwan en Bretagne. 1er Colloque international Icare « Interventions éducatives et sociales en contextes pluriels : quels défis ? », Apr 2014, Saint-Denis, La Réunion. ⟨hal-01229302⟩

Share

Metrics

Record views

74