HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Book sections

Rapport entre les pratiques enseignantes et la progression des élèves dans leurs apprentissages : nouvelles appréhensions

Joel Clanet 1
1 ICARE - Institut Coopératif Austral de Recherche en Éducation
LCF - Laboratoire de recherches sur les espaces créoles et francophones
Résumé : no abstract
Document type :
Book sections
Complete list of metadata

https://hal.univ-reunion.fr/hal-01226648
Contributor : Réunion Univ Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Tuesday, November 10, 2015 - 6:40:56 AM
Last modification on : Tuesday, October 19, 2021 - 5:56:31 PM

Identifiers

  • HAL Id : hal-01226648, version 1

Collections

Citation

Joel Clanet. Rapport entre les pratiques enseignantes et la progression des élèves dans leurs apprentissages : nouvelles appréhensions. Altet, Marguerite and Bru, Marc and Blanchard-Laville, Claudine. Observer les pratiques enseignantes, l'Harmattan, DL 2012, pp.223--238, 2012, 978-2-296-96683-3. ⟨hal-01226648⟩

Share

Metrics

Record views

108