HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Journal articles

Entre “l’agissant observé” et le “pensant énoncé” d’une enseignante experte: préfiguration d’un modèle d’investigation de l’activité enseignante, apprendre par les situations de travail pour en tirer profit.

Document type :
Journal articles
Complete list of metadata

https://hal.univ-reunion.fr/hal-02087065
Contributor : Philippe Clauzard Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Monday, April 1, 2019 - 5:34:00 PM
Last modification on : Wednesday, November 24, 2021 - 3:41:18 AM

Identifiers

  • HAL Id : hal-02087065, version 1

Collections

Citation

Philippe Clauzard. Entre “l’agissant observé” et le “pensant énoncé” d’une enseignante experte: préfiguration d’un modèle d’investigation de l’activité enseignante, apprendre par les situations de travail pour en tirer profit.. TransFormations : Recherches en éducation et formation des adultes, Institut CUEEP, Lille 1, 2017. ⟨hal-02087065⟩

Share

Metrics

Record views

28