HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Book sections

Les marqueurs d’identité comme représentations socio-culturelles du créole dans la publicité réunionnaise

Document type :
Book sections
Complete list of metadata

https://hal.univ-reunion.fr/hal-01764712
Contributor : Réunion Univ Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Thursday, April 12, 2018 - 12:27:13 PM
Last modification on : Tuesday, October 19, 2021 - 5:56:32 PM

Identifiers

  • HAL Id : hal-01764712, version 1

Citation

Frédéric Hoareau, Nathalie Nöel-Cadet. Les marqueurs d’identité comme représentations socio-culturelles du créole dans la publicité réunionnaise . Identité / altérité dans les aires créoles : quelques marqueurs sociolinguistiques , Ed. EME (Editions modulaires européennes) 2008. ⟨hal-01764712⟩

Share

Metrics

Record views

101