HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Conference papers

Interpréter pour (inter)agir et intervenir : former des enseignants à lire les conduites typiques des élèves en EPS à Taiwan

Document type :
Conference papers
Complete list of metadata

https://hal.univ-reunion.fr/hal-01761812
Contributor : Réunion Univ Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Monday, April 9, 2018 - 1:50:45 PM
Last modification on : Tuesday, October 19, 2021 - 5:56:36 PM

Identifiers

  • HAL Id : hal-01761812, version 1

Collections

Citation

Nathalie Wallian, F. Brière-Guenoun, Cw Chang. Interpréter pour (inter)agir et intervenir : former des enseignants à lire les conduites typiques des élèves en EPS à Taiwan. 4ème Rencontres Internationales de l’Interactionnisme Socio-Discursif, Jul 2013, Genève, Suisse. ⟨hal-01761812⟩

Share

Metrics

Record views

64