HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Book sections

Introduire les « jeux sérieux » à l’école dans l’entrelacement du formel et du non formel

Résumé : no abstract
Document type :
Book sections
Complete list of metadata

https://hal.univ-reunion.fr/hal-01461536
Contributor : Réunion Univ Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Wednesday, February 8, 2017 - 11:24:34 AM
Last modification on : Tuesday, October 19, 2021 - 5:56:36 PM

Identifiers

  • HAL Id : hal-01461536, version 1

Collections

Citation

Sylvain Genevois, C. Leininger-Frézal. Introduire les « jeux sérieux » à l’école dans l’entrelacement du formel et du non formel. Hugon, M.-A. and Robbes, B. Le rapport aux savoirs dans les pédagogies différentes, Presses universitaires de Lorraine, pp.87--106, 2015, Questions d’éducation et de formation. ⟨hal-01461536⟩

Share

Metrics

Record views

167