HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Book sections

Approche plurilingue autour du vocabulaire à la Réunion : l’Enseignement / Apprentissage du Français en Milieu Créolophone

Résumé : no abstract
Document type :
Book sections
Complete list of metadata

https://hal.univ-reunion.fr/hal-01461519
Contributor : Réunion Univ Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Wednesday, February 8, 2017 - 11:24:03 AM
Last modification on : Wednesday, November 3, 2021 - 4:29:08 AM

Identifiers

  • HAL Id : hal-01461519, version 1

Collections

Citation

Thierry Gaillat. Approche plurilingue autour du vocabulaire à la Réunion : l’Enseignement / Apprentissage du Français en Milieu Créolophone. Maurer, Bruno. Les approches bi-plurilingues d’enseignement-apprentissage. Autour du programme Ecoles et langues nationales en Afrique, Éditions des archives contemporaines, pp.251--270, 2016. ⟨hal-01461519⟩

Share

Metrics

Record views

87