HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Book sections

Dialogue entre recherche et politique éducative : la place de la formation au plurilinguisme et à l’interculturalité dans les instructions officielles de l’école primaire en France

Complete list of metadata

https://hal.univ-reunion.fr/hal-01459126
Contributor : Christian Ollivier Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Tuesday, February 7, 2017 - 11:01:40 AM
Last modification on : Tuesday, October 19, 2021 - 5:56:35 PM

Identifiers

  • HAL Id : hal-01459126, version 1

Collections

Citation

Christian Ollivier. Dialogue entre recherche et politique éducative : la place de la formation au plurilinguisme et à l’interculturalité dans les instructions officielles de l’école primaire en France. Yvon Rolland; Julie Dumonteil; Thierry Gaillat; Issa Kanté; Vilasnee Tampoe. Heritage and exchanges. Multilingual and intercultural approaches in training context, Cambridge Scholars Publishing, pp.187-208, 2015. ⟨hal-01459126⟩

Share

Metrics

Record views

89