HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Conference papers

Notion de situation et enseignement des langues : quelles spécificités ?

Joachim Dolz Frédéric Tupin 1
1 ICARE - Institut Coopératif Austral de Recherche en Éducation
LCF - Laboratoire de recherches sur les espaces créoles et francophones
Résumé : no abstract
Document type :
Conference papers
Complete list of metadata

https://hal.univ-reunion.fr/hal-01227050
Contributor : Réunion Univ Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Tuesday, November 10, 2015 - 2:04:30 PM
Last modification on : Tuesday, October 19, 2021 - 5:56:31 PM

Identifiers

  • HAL Id : hal-01227050, version 1

Collections

Citation

Joachim Dolz, Frédéric Tupin. Notion de situation et enseignement des langues : quelles spécificités ?. Le concept de situation dans les pratiques d’enseignement-apprentissage au miroir de la pluridisciplinarité - Dialogues entre théories, empirie et pratiques, Jun 2009, Nantes, France. ⟨hal-01227050⟩

Share

Metrics

Record views

86