HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Book sections

Transfert(s) de modèle(s), un concept opératoire pour dynamiser les approches comparatives en éducation - Le cas de Mayotte

Frédéric Tupin 1
1 ICARE - Institut Coopératif Austral de Recherche en Éducation
LCF - Laboratoire de recherches sur les espaces créoles et francophones
Résumé : no abstract
Document type :
Book sections
Complete list of metadata

https://hal.univ-reunion.fr/hal-01226707
Contributor : Réunion Univ Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Tuesday, November 10, 2015 - 6:41:38 AM
Last modification on : Tuesday, October 19, 2021 - 5:56:31 PM

Identifiers

  • HAL Id : hal-01226707, version 1

Collections

Citation

Frédéric Tupin. Transfert(s) de modèle(s), un concept opératoire pour dynamiser les approches comparatives en éducation - Le cas de Mayotte. Perez, Soledad. De la comparaison en éducation: hommage à Soledad Perez, l'Harmattan, pp.79--104, 2008, Education comparée, 978-2-296-05977-1. ⟨hal-01226707⟩

Share

Metrics

Record views

64