Changes in Educational Ideology in the South African Context and the Effects on Classroom Practice - Université de La Réunion Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue Alizés : Revue angliciste de La Réunion Année : 1994

Changes in Educational Ideology in the South African Context and the Effects on Classroom Practice

Domaines

Education
Fichier principal
Vignette du fichier
ALIZES09-Wildsmith-Cromarly.pdf (3.42 Mo) Télécharger le fichier
Origine : Fichiers éditeurs autorisés sur une archive ouverte

Dates et versions

hal-02350299 , version 1 (06-11-2019)

Identifiants

  • HAL Id : hal-02350299 , version 1

Citer

Rosemary Wildsmith-Cromarty. Changes in Educational Ideology in the South African Context and the Effects on Classroom Practice. Alizés : Revue angliciste de La Réunion, 1994, The Quest for Identity in a Multicultural Society : South Africa, International Seminar, 09, pp.105-125. ⟨hal-02350299⟩
23 Consultations
27 Téléchargements

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More