Multilingualism and Multiple Scope as a Trigger to Improving EFL Phonological Acquisition

Keywords : Multilingualism EFL
Type de document :
Chapitre d'ouvrage
Yvon Rolland; Julie Dumonteil; Thierry Gaillat; Issa Kanté; Vilasnee Tampoe. Heritage and Exchanges : Multilingual and Intercultural approaches in training context, Cambridge Scholars, 2015, 9781443880374
Liste complète des métadonnées

http://hal.univ-reunion.fr/hal-01454704
Contributeur : Réunion Univ <>
Soumis le : vendredi 3 février 2017 - 05:50:52
Dernière modification le : dimanche 5 novembre 2017 - 15:58:08

Identifiants

  • HAL Id : hal-01454704, version 1

Collections

Citation

Yvon Rolland. Multilingualism and Multiple Scope as a Trigger to Improving EFL Phonological Acquisition. Yvon Rolland; Julie Dumonteil; Thierry Gaillat; Issa Kanté; Vilasnee Tampoe. Heritage and Exchanges : Multilingual and Intercultural approaches in training context, Cambridge Scholars, 2015, 9781443880374. 〈hal-01454704〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

72